نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱

خیز عراق برای صادرات و تجارت نفت

عراق برای حمل و نقل و ذخیره سازی محصولات نفتی خود، با یک شرکت کشتیرانی متعلق به اتحادیه عرب، سرمایه گذاری مشترک انجام داد.

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

تولید چند سواری متوقف شد

تیر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

امدادرسانی در 6 استان درگیر سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی نیروهای امدادگر هلال احمر در 6 استان درگیر سیل و آبگرفتگی از مفقود ...

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵

کارنامه دولت یازدهم در بافت فرسوده

وزارت راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته برنامه‌هایی را برای ساماندهی به جمعیت ۱۹ میلیون نفری بدمسکن در ایران انجام ...

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹

گریه طارمی پس از فحاشی چند هوادار

مهاجم پرسپولیس به دلیل فحاشی عده‌ای از هواداران علیه خودش در رختکن این تیم احساساتی شد و گریه کرد.

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶

پیام تبریک وزیر نفت به آزادگان کشور

وزیر نفت در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 

مهم‌ترین نگرانی اوپک، تا دو ماه دیگر رفع می‌شود؟
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷

تحولات بازار نفت

مهم‌ترین نگرانی اوپک، تا دو ماه دیگر رفع می‌شود؟

موجودی انبارهای نفت در آمریکا که در ماه‌ها و حتی سالیان گذشته، نگرانی اصلی کشورهای نفت‌خیز بوده است، به سرعت رو به کاهش گذاشته است....

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷

رشد برداشت پسته در کشور

رئیس پژوهشکده پسته گفت: 170 هزار تن پسته سال گذشته از باغات مناطق مختلف کشور برداشت شد و امسال این میزان با رشد 30 درصدی به 230 تا ...

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱

بازداشت مدیرعامل هواپیمایی زاگرس

بازپرس ویژه جرایم فرودگاه‌ مشهد از بازداشت مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد خبر داد.

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰

زمان واریز یارانه مرداد

یارانه نقدی ساعت ٢٤ روز پنجشنبه همزمان با ٢٦ مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹

توضیحات پلیس درباره دو سر بریده

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به کشف هویت سرهای بریده شده در خیابان شیخ بهایی تهران، جزئیات آن را تشریح ...

 

۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۷

انفجار در موتور هواپیمای کیش ایر

پرواز شماره ۷۰۸۹ هواپیمایی کیش‌ایر که با یک فروند هواپیمای ام‌دی ۸۰ تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود، دقایقی پس از برخاستن به ...

 

پلمب تمام شعب یک مؤسسه مالی
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵

پلمب تمام شعب یک مؤسسه مالی

نیروی انتظامی از پلمب کلیه شعب مؤسسه مالی حافظ خبر داد.

 

قیمت سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳

قیمت سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه

امروز چهارشنبه، قیمت سکه، طلا و ارز تغییر محسوسی نداشت.

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱

یک خانم، مدير برنامه ريزي نفت خزر

با صدور حكمي از سوي دكتر دلاويز مديرعامل شركت نفت خزر، خانم نيكوالسادات ميرطاهري به سمت مديربرنامه ريزي اين شركت منصوب شد .

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

افزایش صادرات هلدینگ خلیج فارس

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف ایجاد تنوع در مقاصد صادراتی خود به دنبال حضور جدی در بازارهای آفریقایی است.

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲

اولین محصول مشترک سینمای ایران و هالیوود

«وال کلیمر» ـ بازیگر آمریکایی ـ به جمع بازیگران فیلم کمدی «فرزند اول» به کارگردانی علی عطشانی پیوست.

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰

لباس ۲۴۴ میلیونی برای عروس!

صدای بوق خودروها با صدای بلند موسیقی، این شب‌ها بیشتر به گوش می‌رسد، کاروان شادی در خیابان‌های شهر بیشتر به چشم می‌خورد، زیرا کمتر ...

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

رشد ۴۵ واحدی شاخص

در آخرین روز معاملات بورس تهران در ایین هفته شاخص کل ۴۵ واحد رشد کرد. همچنین بیشتر نمادهای خودرویی با یک در صد نوسان در قیمت آخرین ...

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰

کاهش GDP با ادامه رکود مسکن

بخش مسکن در حالی چهل‌وهشتمین ماه رکود خود را پشت سر گذاشته که کارشناسان معتقدند ادامه این وضعیت می‌تواند تا هشت درصد تولید ناخالص ...

 
نام :
نام خانوادگی:
آدرس ايميل :
نام کاربری :
کلمه عبور:

نفت برنت

۴۶.۷۱

نفت خام وست تگزاس ( $/ بشکه )

۴۴.۲۳

نفت خام اوپک

۴۶.۵۲

گاز طبیعی- نایمکس Mbtu/$

۲.۸۶

طلا (دلار/ اونس )

۱۲۱۲

فولاد- دلار/تن

۳۱۲.۵

سنگ آهن- دلار/تن

۶۳.۲۱

مس- دلار/پوند

۲.۷