نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱

عمر مفید رویه بتنی ۳۰ تا ۵۰

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به عمر مفید ۳۰ تا ۵۰ ساله رویه‌های بتنی، خواستار استفاده بیشتر از این رویه‌ها در روکش ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶

واریز مستمری مهر ماه بازنشستگان

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵

بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان

جلسه اعضای خانه کارگر و شوراهای اسلامی کار جاده قدیم و مخصوص با حضور مدیریت کارخانه تهران شیمی و اعضای شورای اسلامی کار این کارخانه ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴

سراتو ۱۰۴ میلیون تومانی بدون مشتری

در حالی روز گذشته قیمت کارخانه سراتو به ۱۰۴ میلیون تومان رسید که فروشندگان خودرو با این استدلال که کسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی آنهم ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲

صادرات نسخه شفابخش اقتصاد کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه صادرات و رونق تولید نسخه شفابخش اقتصاد کشور است که باید عزم ملی برای تحقق آن شکل بگیرد.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱

خروج ایرلاین‌ها از لیست ارز مبادله‌ای

با بازنگری در مجموعه مقررات ارزی و در راستای سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز به زودی اختصاص ارز مبادله‌ای به ایرلاین‌ها متوقف خواهد شد. دستورالعمل ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹

هزینه ویزای هر زائر اربعین۱۷۰ هزار تومان

با حذف دلار از صدور ویزای اربعین، زائران می‌توانند به جای پرداخت دلار به عنوان هزینه ویزای خود معادل ریالی آن را پرداخت کنند.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

یکساله ۷۹۵ هزار شغل ایجاد شد

رییس مرکز آمار ایران با تشریح شرایط بازار کار، از ایجاد ۷۹۵ هزار شغل در فاصله تابستان سال گذشته تا تابستان امسال خبر داد.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶

ورود اولین کشتی کره‌ای به کشور

مدیرعامل کشتیرانی از کاهش سن ناوگان این شرکت به ۱۲ سال با ورود کشتی‌های کره‌ای خبر داد.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

افزایش ۴۰ درصدی واردات موز

آمار گمرک ایران نشان می‌دهد که واردات موز در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴

روند رو به رشد سهام قندی‌ها

در دومین روز معاملات تالار شیشه‌ای در این هفته علی‌رغم رشد یک دست قندی‌ها بیشتر نمادها در گروه خودرو، فلزات اساسی و نفت، روند رو به ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱

برای خانه‌دار شدن چقدر اوراق بخریم؟

با توجه به نرخ تورم و سود مرکب دوره 12 ساله، دریافت تسهیلات مسکن با اوراق فقط برای افرادی مفید است که با توجه به یافتن مسکن مورد نیاز ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹

جایزه گوگل به هکرها چیست؟

گوگل اخیرا اعلام کرده است که به هکرها برای یافتن باگ و حفره امنیتی در اپلیکیشن‌های اندرویدی موجود در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل،...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸

بازار داغ برق خورشیدی در عربستان

شرکت‌های عربستان سعودی به دلیل نگرانی از افزایش قیمت‌های برق پس از کاهش یارانه‌های انرژی، بدنبال برق خورشیدی هستند.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷

۱.۵برابری صادرات سنگ آهن ایران

صادرات سنگ آهن ایران در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۴ درصد افزایش داشته است.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴

مدیران شاه سلطان حسینی!

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه مدیران دولتی مصمم به واگذاری املاک و اموال خود نیستند، گفت: از قدیم مبنای مدیران این ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰

ساختمان،خودرو ناموس مدیران دولتی!

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه فضای باز و شفاف مانع از فساد و موهوم است،‌ گفت:‌ این فضاهای اداری باعث روان‌تر شدن خدمات ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹

بازار باید نرخ بلیت را تعیین کند

سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در کنار خرید هواپیمای نو از بویینگ، در تلاش هستیم از طریق خرید هواپیماهای کارکرده اما جوان ناوگان ...

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷

تولید نیسان در ژاپن متوقف شد

خطوط تولید خودروهای نیسان در ژاپن به دلیل مشکل و نقص در بخش کنترل کیفیت محصولات این شرکت به طور موقت متوقف شده است.

 

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶

اموال دولت کوه یخی بود

مسعود کرباسیان می‌گوید تاکنون به دلیل وجود منابع نفتی با اموال دولت مانند فرزندان خانواده ثروتمند رفتار کرده‌ایم و آن را پول خرد دانسته‌ایم ...

 
نام :
نام خانوادگی:
آدرس ايميل :
نام کاربری :
کلمه عبور:

نفت برنت

۵۶.۱۲

نفت خام وست تگزاس ( $/ بشکه )

۵۰.۵۴

نفت خام اوپک

۵۴.۶۱

گاز طبیعی- نایمکس Mbtu/$

۲.۸۶

طلا (دلار/ اونس )

۱۲۷۱

فولاد- دلار/تن

۳۱۲.۵

سنگ آهن- دلار/تن

۶۳.۲۱

مس- دلار/پوند

۲.۷