نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳

تاثیرات تمدید توافقات نفتی اوپک

پایگاه خبری «شیپ اند بانکر» کانادا با اشاره به نشانه هایی که بیانگر احتمال تمدید توافقات نفتی ایران و روسیه و توافق کاهش تولید اوپک ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳

فرصت کافی برای مدیریت مصرف آبی داریم

وزیر نیرو تاکید کرد: درحال حاضر فرصت کافی برای مدیریت مصرف آبی داریم که با زحمت و هزینه‌های بسیار تصفیه و تهیه می‌شود. باید سعی کنیم ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷

تسویه ۱۰هزار میلیاردی دولت تنخواه‌

بانک مرکزی اعلام کرد: دولت تنخواه‌ ۱۰ هزار میلیارد تومانی بودجه ۹۶ را ۲۸ اسفند تسویه کرد.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷

طراحی بسته جدید کارت اعتباری

وزیر صنعت، معدن و تجارت از طراحی بسته جدید کارت اعتباری در شورای پول و اعتبار و تلاش برای رفع نواقص آن خبر داد.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع شد

رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، استفاده از پیام رسان های خارجی در تمامی نهادها ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰

جان بولتون؛ متخصص بر هم زدن توافقات

"جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا که با استعفای همتای سابق خود، هربرت ریموند مک‌مستر جایگزین او شد، اعتقادی به پیمان‌های کنترل تسلیحات ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸

نرخ میوه و تره‌بار در اواخر فروردین ماه

بررسی‌ها از بازار میوه و تره‌بار نشان می‌دهد که قیمت‌ها با تغییر چندانی نسبت به اواخر سال گذشته روبرو نشده و حتی قیمت موز که به بیش ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱

پیش‌بینی جدید صندوق پول

صندوق بین‌المللی پول در گزارش جدید خود پیش‌بینی کرد اقتصاد ایران در سه سال پیش رو با نرخ ۴ درصدی و بیشتر رشد کند.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱

بسته شدن معابر باعث بیکاری کولبران شده است

نماینده پیرانشهر و سردشت در اخطاری با انتقاد از بسته شدن معابر کولبری و بیکاری کولبران گفت: لازم است عوارض خروج از مرزهای زمینی، اصلاح ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱

رشد منفی صادرات سیمان در سال ۹۶

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان ضمن اشاره به وضعیت صادرات در سال گذشته از رشد منفی صادرات این محصول خبر داد و با بیان اینکه اختلالات ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱

توقف پیش فروش سکه

در اقدامی غیرقابل پیش بینی بانک مرکزی دست به توقف پیش فروش یک ماهه و سه ماه سکه زد.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳

ممنوعیت خرید خودروی سواری خارجی

براساس ضوابط اجرایی قانون بودجه 1397 و با هدف تحقق شعار سال، خرید هرگونه خودروی سواری خارجی توسط دستگاه های دولتی ممنوع است.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

دغدغه در محافظت از دارایی مردم

نوسانات ارزی اخیر سبب شد تا طیف گسترده ای از فعالان اقتصادی و شهروندان با نگرانی هایی جدی در زمینه افت ارزش دارایی و سرمایه های خود ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷

باربارا بوش درگذشت

همسر چهل و یکمین رئیس‌جمهوری آمریکا در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷

حکم اعدام «بهمن ورمزیار» اجرا شد

دادستان همدان از اجرای حکم اعدام «بهمن ورمزیار» در زندان همدان خبر داد.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱

تعرفه واردات برنج همچنان 26 درصد

وزیر جهاد کشاورزی در مورد کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی گفت: تعرفه واردات برنج به پنج درصد کاهش نیافته است و همچنان با عوارض 26 ...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱

بارندگی همچنان نسبت به پارسال کمتر است

با وجود بارش باران و برف در روزهای اخیر، میزان بارندگی ها در سال آبی جاری ( 97-96) نسبت به سال آبی گذشته همچنان 44.2 درصد کمتر است....

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷

اخبار کوتاه جهان انرژی

جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولاتی چون احتمال افت قیمت نفت در پایان سال 2018 میلادی، کاهش سطح ذخایر نفت آمریکا یک میلیون بشکه،...

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱

کارنامه سال۹۶ خودروسازان منتشر شد

گزارش وضعیت تولید خودرو در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

 

۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵

واردات ویرانگر 3 میلیون تن برنج

نماینده لنگرود با بیان اینکه 3 میلیون تن برنج از مبادی رسمی و غیر رسمی وارد کشور می‌شود، گفت: عملکرد وزارت کشاورزی باعث شده که کشاورزان ...

 
نام :
نام خانوادگی:
آدرس ايميل :
نام کاربری :
کلمه عبور:

نفت برنت

۶۳.۷

نفت خام وست تگزاس ( $/ بشکه )

۶۰.۱۲

نفت خام اوپک

۶۱.۵۲

گاز طبیعی- نایمکس Mbtu/$

۳.۱۳

طلا (دلار/ اونس )

۱۲۷۸.۹

سنگ آهن- دلار/تن

۶۲.۷۴

مس- دلار/پوند

۳.۱۵