نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳

​بازرس ویژه وزیر نفت تعیین شد ​

وزیر نفت در حکمی سید منصورصالح ابراهیمی را به عنوان «بازرس ویژه وزیر نفت» منصوب کرد.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

نامه وارد کنندگان خودرو به روحانی

به رغم آنکه واردکنندگان خودرو صرفاً دارای سهم پنج درصدی در بازار خودرو کشور می‌باشند اما متاسفانه تغییرات فراوان در دستورالعمل‌های ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

روند پیری صنعت قطعه سازی در ایران

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه صنعت قطعه سازی کشور در حال پیرشدن است، گفت: طبق توافق با پژو،قطعه سازان ایرانی می‌توانند برای سایت ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶

فراخوان ایران به دنیا برای خرید نیشکر

شرکت بازرگانی دولتی ایران مناقصه جدیدی را برای خرید ۶۰ هزار تن نیشکر خام منتشر کرده است. فرصت شرکت در این منطقه امروز به اتمام می ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵

پرداخت وام به خریداران کشتی‌ تجاری

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که این سازمان به خریداران کشتی‌های تجاری وام بدون بهره پرداخت خواهد کرد.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸

آخوندی فردا به فراکسیون امید می‌رود

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه فردا صبح این فراکسیون خبر داد.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷

۵۱ درصد پروازهای آسمان با تاخیر انجام شد

در آبان‌ماه امسال ۱۶ شرکت هواپیمایی‌ ۶۱۳۴ پرواز در مهرآباد انجام دادند‌ که ۲۷۱۰ پرواز با تأخیر انجام شد،در این بین بیشترین تأخیرات ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶

سایپا گرانی سراتو را پس گرفت

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴

تاثیر نفت شیل آمریکا بر نفت اوپک

آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد، تولید نفت آمریکا که اکنون تقریبا به سطح تولید بزرگ ترین تولیدکنندگان جهان یعنی روسیه و عربستان رسیده ...

 

تخم‌مرغ‌ها به درستی در سبد توتال گذاشته شد؟!
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴

برای حل معمای فاز 11 پارس جنوبی تا چه زمان باید منتظر بود؟

تخم‌مرغ‌ها به درستی در سبد توتال گذاشته شد؟!

رویترز به نقل از منابع آگاه خبر داده است که شرکت سی‌ان‌پی‌سی چین مشغول ارزیابی این گزینه است که در صورت خروج توتال از طرح توسعه فاز ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲

چینی‌ها برای ایران دندان تیز کردند!

شرکت نفت و گاز CNPC‌ چین در حال بررسی گرفتن جای توتال در پروژه گازی عظیم ایران در صورت کنار کشیدن این شرکت فرانسوی تحت فشار تحریم‌های ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰

وزیر کار امشب به تلویزیون می‌رود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب به برنامه «نگاه یک» می‌رود.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

رونمایی گلکسی اس9 کی و کجا؟

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 قرار است در اواخر ماه فوریه سال آینده میلادی و در شهر بارسلون رونمایی شود.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷

پول خود را بیت‌کوین بر باد ندهید!

یک مقام ارشد انگلیسی در هشداری به مردم و کاربران اعلام کرده است که با سرمایه‌گذاری و خرید و فروش به ارز دیجیتالی بیت کوین ممکن است ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴

حضور ۷ وزیر جهت بررسی بودجه ۹۷

کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری خود اغلب رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور را در دستور کار خود دارند که ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳

پرداخت حقوق با بیت کوین در ژاپن

یک شرکت ژاپنی حقوق کارمندان و کارکنان خود را به ارز دیجیتالی بیت کوین پرداخت می کند.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱

کاهش واردات نفت کره جنوبی از ایران

واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه میلادی گذشته به پایین ترین میزان در پنج ماه گذشته رسید در حالیکه میزان واردات پالایشگاه‌های هندی ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

عقب نشینی از قرارداد با نروژی‌ها

کمتر از 2 ماه پس از انتقادات دقیق و کارشناسی توسط کارشناسان انرژی اخیرا وزیر نفت سخن از تغییرات در قرارداد تولید ال ان جی به میان ...

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲

قیمت نفت کاهش یافت

قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با ۸ سنت، معادل ۰.۸ درصد کاهش به ۶۳ دلار و ۲۳ سنت رسید.

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱

نگاه زنگنه به آینده تولید بنزین کشور

وزیر نفت درباره دستیابی به خودکفایی در تولید بنزین، گفت: هر زمان که فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بهره برداری برسد، وضعیت ما ...

 
نام :
نام خانوادگی:
آدرس ايميل :
نام کاربری :
کلمه عبور:

نفت برنت

۶۳.۸۶

نفت خام وست تگزاس ( $/ بشکه )

۵۸.۹۵

نفت خام اوپک

۵۹.۱۹

گاز طبیعی- نایمکس Mbtu/$

۳.۱۳

طلا (دلار/ اونس )

۱۲۷۸.۹

سنگ آهن- دلار/تن

۶۲.۷۴

مس- دلار/پوند

۳.۱۵